Bildegalleri

» Vis alle bildegallerier

Gallery queue NU-712180801-20071218

Publisert:
18.12.2007 kl 00:00

  • Vi testet Volvo XC70 og Audi A6 Allroad i offroadløypa på Vålerbanen/Norsk Trafikksenter i Østerdalen. Det ble gristete
  • Volvo XC70 og Audi A6 Allroad.
  • XC70 er en god bil, men først og fremst til vanlig bruk, eller på en ubrøytet eller litt skral hyttevei. I terrenget imponerte den ikke.
  • XC70 hadde størst problemer av testbilene i offroadløypa til Norsk Trafikksenter.
  • Interiøret i Volvo XC70 er lekkert. Testmodellen har vifter i setene som kjøler ned sjåfør og passasjer på en varm dag. Genialt.
  • Det er ikke lenger så lett å gå seg bort i knappene i Volvo. De er blitt færre og større. Og takk for det.
  • Solide og ulakkerte støtfangere på XC70. Innrammede tåkelys: Tøft.
  • Stort bagasjerom med mange festekroker i XC70.
  • Testbilen fra Volvo er utstyrt med videokamera som fanger opp trafikk i blindsonen
  • Elektrisk lukking av bakluka på XC70.
  • Subaru Outback har et bra førermiljø, med instrumenter som er lette å lese og forstå. Men noen premium-opplevelse gir førermiljøet ikke.
  • Subaru har plassert startknappen på venstre side av rattet. Det føles ulogisk.
  • Subaru-en er utstyrt med to digre glasstak.
  • Automatgirkassa i Subaru-en har bare fire trinn.
  • Audi har best førerplass av testbilene.
  • Seteputene i Audi Allroad kan forlenges. Det setter de med lange ben pris på.
  • Instrumentene i Audi-en er lettleste.
  • Audi er den eneste av testbilene med rattgir.
  • Audi har gjort et smart og funksjonelt grep: Varseltrekant i bakluka.
  • Smarte bagasjestropper i Audi A6.
  • Audi A6 Allroad er den eneste bilen i testen med justerbar bakkeklaring.
  • Infoskjermen i Audi-en er lett å lese og lett å manøvrere seg i.
Annonse
Annonse
Annonse
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!