Bildegalleri

» Vis alle bildegallerier

Gallery queue NU-808050801-20080805

Publisert:
05.08.2008 kl 00:00

  • Mercedes GLK er en av få SUV-er som virkelig trives der asfalten slutter.
  • Røff bil for røft terreng.
  • Et slikt hinder er intet problem for GLK.
  • Bilen klarer sidehellinger opp til 35 grader.
  • GLK klarer 35 grader før den velter og den klatrer i 35 graders helling oppover om underlaget er fast nok. Foto: Daimler AG, press departement
  • Illustrasjonen viser hva GLK kan utsettes for.
  • GLK gir helt klart premium følelse bak rattet.
  • Mercedes tviholder på multifunksjonsknappen mange mener styrer for mange funksjoner.
  • Også i Mercedes styres infosystemet via en «museknapp».
  • Ny GLK i forgrunnen, bak Geländewagen, produsert siden 1979.
  • GLK passer på de fleste underlag.
  • GLK er bilen for alle anledninger. Foto: Daimler AG, press departement
  • GLK har noe umiskjennelig «geländewagensk» over seg.
  • 450 liter og normal størrelse for bil i denne klassen.
  • Flere valgmuligheter for tilkobling av bærbare musikkspillere.
  • Trykk inn knappen, velg fart, og bilen tar seg automatisk ned bakken ved hjelp av de blokkeringsfrie bremsene Foto: Daimler AG, press departement
  • På skjermen vises valgt nedoverfart. Foto: Daimler AG, press departement
  • Også GLK har girskift på rattet. Foto: Daimler AG, press departement
  • Slipper mye lys inn i bilen.
  • Typisk for Mercedes er å plassere bryterne for setestyringen på døren og ikke på selve setet.
  • Du har det meste innen rekkevidde her.
  • Kraften til forakselen tas ut i bakkant av girkassen. Foto: Daimler AG, press departement
  • Naturligvis kan GLK leveres med adaptivt lyd. Foto: Daimler AG
  • Slik er teknikken på GLK. Foto: Daimler AG, press departement
Annonse
Annonse
Annonse
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!