Disse er er vi fortsatt fornøyde med

Disse er er vi fortsatt fornøyde med

Trude Solberg (fra venstre), Anne Grethe Bjørbæk, Oddvar Aakvik i Posten Norge, Hege Berget Norsted, Elena Larsen, Tor Ivar Ask og Marit Pedersen da Kjelsås postkontor ble kåret til landets nest beste poskontor i fjor.

Kundene er like fornøyde med servicen på Kjelsås postkontor. Likevel faller postkontoret fra andre- til tiendeplass på Posten kundeundersøkelse.

Tekst:

Publisert:

Oppdatert:
29.10.2009 kl 13:01

KJELSÅS: Kundene har sagt sitt: Kjelsås postkontor er landets tiende beste, med en poengskår på 94 av 100 mulige på tilfredshet, det viser en fersk undersøkelse utført av Synovate.

Kundene mer tilfredse

Undersøkelsen viser at den totale kundetilfredsheten har økt med hele tre poeng for Post i Butikk, fra 82 i gjennomsnitt høsten 2008 til 85 poeng av hundre mulige i høst. Postkontorene har økt tilfredsheten fra 86 til 88 i gjennomsnitt, mens bedriftssentrene får en score på 89, som er samme resultat som i fjor.

— Tallene viser at kundene er fornøyd med våre tjenester. Spesielt er økningen for Post i Butikk oppsiktsvekkende stor, og viser at dette konseptet er blitt en suksess, slår direktør Anders Normandbo i Posten fast i en pressemelding.

Fra andre til tiende

Kjelsås postkontor fikk også 94 poeng i fjorårets kundeundersøkelse, men den gangen holdt det til en andreplass. Det gjorde det også i 2007. I år «faller» altså postkontoret til en tiendeplass, til tross for like fornøyde kunder.

LES OGSÅ: Disse er nest best i landet!

Ingen andre Oslopostkontor

— eller post i butikk i hovedstaden

— når like høyt som Kjelsås. Se de fullstendige resultatlisten til venstre på siden.

Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!