Treningstips:

Slik får du flat mage

Slik får du flat mage

MAGE: Kvinneguidens treningsekspert Line Marion Nielsen Kjøniksen viser den perfekte øvelsen for flatere mage

- Gjør du denne øvelsen to ganger i uken i åtte uker, vil du se synlige resultater.

Tekst:

Publisert:

Oppdatert:
18.09.2009 kl 10:25

KVINNEGUIDEN.NO: Hvis du drømmer om en ekstra stram og fin kropp, da spesielt midje, finnes det dessverre få snarveier. Men, veien mot flat mage behøver ikke være komplisert!

Kvinneguidens treningsekspert Line Marion Nielsen Kjøniksen sverger til den berømte ”planken” som går rett på kjernemuskulaturen.

WEB-TV: Treningstips: Slik trener du deg til flat mage

- Dette er den perfekte øvelsen for mage og korsrygg, og du kan gjøre den hjemme helt uten hjelpemidler, sier Line Marion.

- Gjør du denne øvelsen to ganger i uken i åtte uker, vil du se synlige resultater.

Treningen på planken kan du enten gjennomføre ståenden knærne - eller litt tyngre; stående på tærne. Husk å trekke inn magen så lenge du klarer mens du gjør øvelsen.

Her finner du flere treningsvideoer

Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!