Nordre Aker Budstikke

Disse går videre i UKM

Disse går videre i UKM

Publisert:

Fire sceneinnslag og én fra UKM media går videre fra Nordre Aker.

– Det er masse støtte fra salen, det er rørende å se

UKM:

– Det er masse støtte fra salen, det er rørende å se

Publisert: - Oppdatert: 21.03.2019 kl 14:44

Cosmopolite ble fylt opp av kulturglade ungdommmer som viste frem hva de brenner for. – Det er nok stas for ungdommene å få stå på en så stor og proff scene, sier lokalkontakt Janko Radovanovic.

Tåsen-Tom skal trøkke til på Torshov

Tåsen-Tom skal trøkke til på Torshov

Publisert:

Det er lagt opp til et forrykende show på fredag, når eksentriske Tom Pelvis og bandet The Mojos inviterer til konsert og filmvisning.

Hattefest på Grefsenhjemmet

Hattefest på Grefsenhjemmet

Publisert: - Oppdatert: 20.03.2019 kl 13:09

God stemning og godt humør på Grefsenhjemmet onsdag!

Mykt, rått og vakkert

Mykt, rått og vakkert

Publisert: - Oppdatert: 08.04.2019 kl 08:16

Det svingte, det var fløyelsmykt og vakkert, og det var til inntekt for en god sak.

Mange lokale barn med i forestillingen

Mange lokale barn med i forestillingen

Publisert: - Oppdatert: 18.03.2019 kl 09:48

TV-serien har blitt til konsertteater.

De unge talentene tar et krafttak mot kreft

Gratis konsert søndag:

De unge talentene tar et krafttak mot kreft

Publisert: - Oppdatert: 14.03.2019 kl 13:45

For 11. år på rad inviterer Garderobefosilene til Krafttak mot kreft-konsert på Engebråten skole, søndag kl. 18.00.

Maridalen Rotary slår på stortromma

Søndag:

Maridalen Rotary slår på stortromma

Publisert: - Oppdatert: 17.03.2019 kl 08:09

Magnolia Jazzband og Karin Krog skal fylle Grefsen kirke søndag, alt til innekt for Hannes Shelter i Sør-Afrika. Hanne var ett av 22. juli-ofrene.

«Tante Plante», sa niesene til Stine

Blir inspirert i Maridalen:

«Tante Plante», sa niesene til Stine. Det ble det biebok av

Publisert: - Oppdatert: 26.03.2019 kl 12:50

Det ble starten på barneboka. Forfatteren forteller hun finner inspirasjon i Maridalen.

- Ikke om å gjøre å spise sterkest mulig mat!

- Ikke om å gjøre å spise sterkest mulig mat!

Publisert: - Oppdatert: 14.03.2019 kl 12:37

Vi tok turen til Nordpolen, for å snakke om indisk mat.

Historisk for historielaget

Historisk for historielaget

Publisert: - Oppdatert: 11.03.2019 kl 08:44

Historielaget Grefsen-Kjelsås-Nydalen går nå inn den digitale verden, med «På jakt og vakt».

Lokale Marius gir ut sin første låt - hør låta her!

Lokale Marius gir ut sin første låt - hør låta her!

Publisert: - Oppdatert: 11.03.2019 kl 07:57

«Jeg kommer fra et hjem der musikk har vært en viktig del av «oppdragelsen» og oppveksten.»

Sveins bilde fra marka gikk helt til topps

Sveins bilde fra marka gikk helt til topps

Publisert: - Oppdatert: 14.03.2019 kl 14:51

Kanskje ser du hvor det er?

Annonse: Bydel Nordre Aker
Blander teater og musikal, skrekk og romantikk, komedie og alvor

Ringeren i Notre-Dame:

Blander teater og musikal, skrekk og romantikk, komedie og alvor

Publisert:

En natt ble et lite deformert barn funnet på steintrappene til Notre-Dame i Paris. Et barn ingen ville ha eller vedkjenne seg. Tyve år senere er barnet blitt en ung mann, og hans ønske om å møte menneskene og verden utenfor katedralen blir større og sterkere.

Venke har startet en folkebevegelse i en kopp – mot ensomhet

Venke Knutson har startet en folkebevegelse i en kopp – mot ensomhet

Publisert: - Oppdatert: 23.07.2019 kl 09:13

– Jeg ble så himla lei meg over at så mange mennesker ønsker mer kontakt med andre, men likevel er ensomme, sier artist Venke Knutson. Dermed ble den grønne «Skravlekoppen» født.

Litt av en trio på scenen!

Stor konsert til helgen:

Litt av en trio på scenen!

Publisert: - Oppdatert: 07.03.2019 kl 18:29

– Dette kommer til å bli noe av det morsomste vi har gjort til nå, tror Petter Larsen i Torshov Janitsjarorkester, om samarbeidet med Benedicte Adrian og Nordbergkoret.

Pål Anders er Mesternes Mester!

Pål Anders er Mesternes Mester!

Publisert: - Oppdatert: 01.03.2019 kl 23:00

Gratulerer til rallykongen fra Nordmarka. Fredag kveld kunne han hente hjem nok et reality-trofé. Etter ti episoder sikret Pål Anders Ullevålseter seg tittelen Mesternes Mester!

De har tatt humoren tilbake!

Nydalenrevyen 2019 får toppkarakter:

De har tatt humoren tilbake!

Publisert: - Oppdatert: 20.05.2019 kl 11:52

Har du lyst til å le så du griner i et par timer? Da er det bare å dra for å se Nydalenrevyen. De spøker med ting du kanskje har tenkt på, men aldri har turt å si høyt. Hvis det er lov å si det, da?

Nervene vokser for hver dag som går. Hvis det er lov å si

Nærmer seg premiere:

Nervene vokser for hver dag som går. Hvis det er lov å si

Publisert: - Oppdatert: 27.02.2019 kl 15:24

Torsdag er det premiere på Nydalen videregående skole. Årets revy heter «Hvis det er lov å si».

Er du en kreativ sjel? Ikke glem å melde deg på UKM!

Er du en kreativ sjel? Ikke glem å melde deg på UKM

Publisert: - Oppdatert: 25.02.2019 kl 14:14

Er du flink til å synge, danse eller spille piano? Eller kanskje jodle, male bilder, spille på ukulele eller har noen kule jojo-triks? Da må du melde deg på UKM!

De ligger i hardtrening - i vinterferien

De ligger i hardtrening - i vinterferien

Publisert: - Oppdatert: 22.02.2019 kl 09:12

Med internasjonale pedagoger skal det danses og terpes, med sommerballetten i sikte.

«Den dagen forlaget antok manuset, gikk jeg som i en forelskelsesrus!»

Nå kan han smile enda bredere:

«Den dagen forlaget antok manuset, gikk jeg som i en forelskelsesrus!»

Publisert: - Oppdatert: 22.02.2019 kl 09:05

Det sa Korsvoll-forfatter Hans Olav Hamran om «Rubiks kube». Nå kan han smile enda bredere.

Slik gikk Akerselva fra å være en rynke til å bli et smil

Slik gikk Akerselva fra å være en rynke til å bli et smil

Publisert: - Oppdatert: 22.02.2019 kl 09:06

AkerselvaAkademiet vil gjennom fire populærvitenskapelige kveldsforelesninger og to elvevandringer presentere Akerselvas miljøtilstand, utvikling, og trusler i fortid og nåtid. Det første finner sted i Nydalen førstkommende tirsdag.

Hvem var mannen, og hvorfor ser bildene hans ut slik de gjør?

Pushwagner:

Hvem var mannen, og hvorfor ser bildene hans ut slik de gjør?

Publisert: - Oppdatert: 21.02.2019 kl 11:08

Du kan lære mer om den eksentriske kunstneren, som vokste opp i Humleveien på Berg, når Sogn Kultur- og Historielag inviterer til foredrag med Petter Mejlænder, mandag.

Matcher folk som ikke har møtt hverandre: Lene er Kirsten Giftekniv på TV

Matcher folk som ikke har møtt hverandre: Lene er Kirsten Giftekniv på TV

Publisert: - Oppdatert: 20.02.2019 kl 19:55

– Uansett om vi liker det eller ikke, så velger vi fortsatt partner veldig tradisjonelt. Det sier sosialantropologen, som har litt av hvert å fortelle om når det gjelder kjærligheten.

Personvern og datalagring

Lagring og logging av data

Ved å besøke dette nettstedet lagres noen tekniske data om din internettforbindelse og nettleser. Disse data kan kategoriseres som følger:

Informasjonskapsler